Interjú -  Babérliget kúria Esküvő Babérligetben: Szertartás és elővacsora az árnyas gesztenyefasor alatt, esküvői vacsora és hajnalig tartó tánc a Gastro Design Award díjas rendezvénypavilonban akár 150 főig, stílusos szállás, vidéki romantika, medencézés, családias vendéglátás, finom borok és gasztro élmények, egy teljes hétvégén keresztül.
Interjú sorozatunk következő részét szívünkhöz talán legközelebb álló, saját helyszínünkkel folytatnánk, így fogadjátok szeretettel Dóri sorait a Babérliget kúriából.

Babérliget kúria
Soós Dorottya – Értékesítési – és Marketing Igazgató

-    Hogy látjátok, hogy változnak az igények az idő során?
„Az esküvők átlaglétszáma csökkent az elmúlt években, azonban előtérbe került a minőség, valamint egyre nyitottabbak a Párok a különlegesebb szolgáltatások iránt is. Az igények mindig változnak, de ha kizárólag szakmai szemmel nézem és eltekintünk az emberi oldalról, akkor pont ez a szép benne, hiszen egy Esküvő mindig más és más, az igények, a kérések mindig változnak.
A Mi koncepciónk eleve rendhagyó kicsit, talán tudatosan is szerettük volna elősegíteni a változást és úgy érzem, sokan pont ezért választanak Minket. Babérligetben az egész hétvégén át tartó esküvőben hiszünk, ez felér egy kisebb családi vakációval, amikor vendégeink megtehetik, hogy előző nap, nyugodt körülmények között, szűk (vagy akár tágabb :-) ) családi és baráti körben készüljenek fel az előttük álló izgalmakra. Célunk, hogy jusson minőségi idő a fontos beszélgetésekre, a közös élményekre, sőt, még egy kis pihenésre is. Az egyik kedvenc „részem” talán mégis a vasárnapi (esküvő másnapján) közös reggeli, hiszen egy könnyed, vidám és mégis intim része a hétvégének, ahol kavarognak az érzelmek és az élmények... :) „

-    Mire érdemes figyelni helyszínválasztás során? Milyen alapszolgáltatásokat tartalmaz a helyszín?  

„ Úgy gondolom, hogy az egyik legfontosabb kérdés az Esküvő szervezése során a helyszín, mely nem csak a Nagy Nap stílusát határozza meg, de sok más szolgáltatásra hatással lehet. A helyszín stílusa és adottságai egyértelműen meghatározza a vendéglátást, de a dekorációra, a menyasszonyi ruhára, a fotós személyére/stílusára, és sok más szolgáltatásra is hatással lehet.
Tapasztalatom alapján a Párok előtérbe helyezik azokat a helyszíneket, ahol egy helyen meg tudják tartani a készülődést, a vendégfogadást, a szertartást, a fotózást és a vacsorát egyaránt, valamint még szállás is kapcsolódik hozzá. Nálunk ezek mindegyike adott, megfűszereztük még bútorokkal, dekorációs kellékekkel és egy beépített hangtechnikával is. Mindezt azért, hogy egy olyan alap minőséget tudjunk nyújtani, ahol harmónia és egység uralkodik, amit természetesen tovább emel a dekoratőr, technikus… kollégák munkája is. Ugyenezt az elvet követtem a helyszínre és vendéglátásra vonatkozó csomagajánlatok kialakítása során is, ami bízom benne, hogy nem csak a minőségi szolgáltatást, de az átláthatóságot és a könnyebb szervezést is elősegíti.
Én nagyon hiszek a megérzésekben és az emberi kapcsolatokban, így talán a legfontosabb, hogy bele kell szeretni a helyszínbe, érezniük kell, hogy jó kezekben vannak és profi szaktudással, tényleg szívvel-lélekkel végzik munkájukat a kollégák. Sajnos néhány kompromisszumot meg kell hozni a szervezés során, de úgy gondolom itt csak mértékkel szabad és semmiképp sem a minőség tekintetében, hiszen akkor a többi szolgáltató sem tudja tudása legjavát adni az Esküvő során.
Hogy egy kicsit a konkrétumokról is beszéljek, elsőként azt kell eldönteni, hogy milyen létszámmal tervezzük az esküvőt, utána a legfontosabb a lokáció és a stílus, utána már lehet szűkíteni a kört, de azt javaslom, hogy érdemes először tágabb körben nézelődni, nehogy kizárjuk az álomhelyszínt, mert az pár kilóméterrel távolabb fekszik, vagy 10 fővel kevesebb a befogadóképessége.  Amit még fontosnak tartok, hogy a helyszíni értékesítőnek minden felmerülő kérdésre tudnia kell válaszolni, éreznetek kell, hogy számíthattok Rá és, hogy átgondolt, profi szolgáltatást nyújtanak, azonban nem szabad minden esetben a szokásokhoz ragaszkodni, nyitottnak kell lennie az újdonságok, az egyedi kérések irányába is. „

-    Milyen új elvárásaik vannak a Pároknak a helyszínnel kapcsolatban?
„ Igyekszem ebben a pontban rövidebbre fogni a gondolataimat, hiszen a fentiekben elég sok mindenre kitértem, de ha belelendülök, órákig tudnék beszélni ezekről a kérdésekről . A leggyakrabban előforduló kérdések jellemzően az apró, de annál fontosabb részleteket taglalja. Ilyen lehet a csendrendelet, a mosdók száma és azok kialakítása/állapota, de tekintettel, hogy egyre népszerűbbek a vidéki, természetközeli helyszínek, kiemelten fontos kérdés lehet az esőterv is.  Nálunk talán ez az egyik legerősebb pont, hogy az A terv egyben a B is, hiszen a Rendezvénypavilonunk fedett, azonban kialakításának és környezetének köszönhetően mégis olyan érzést kelt, mintha a természetben, szabad ég alatt lennénk.

-    Évről-évre változást mutat a násznép létszáma, hogyan tudjátok segíteni a Párt ebben? (pl. bútorok elrendezése, különböző berendezési rajzok bemutatása)
„ Babérligeten a 10 fős Esküvőtől a 150 fős vendégsereg elhelyezésére is volt már számos tapasztalatunk. Kb. 30 főig a gesztenyesor, a kúria épülete vagy akár a pavilon is rendelkezésre áll, nagyobb létszám esetén pedig a Rendezvénypavilonunk nyújt helyszínt a vacsora és a tánc számára egyaránt. A szervezés során az egyik legnehezebb pont az ültetés kialakítása. Ennek érdekében számos berendezési rajzzal segítjük párjainkat, melyet létszám és az igények ismeretében tudunk átküldeni. Egyedi asztalainkat 5-10 főig egyaránt szépen be lehet teríteni, így kisebb és nagyobb létszám esetén is tudunk játszani azok darabszámaival és így a terem hangulatával is. A terem berendezésénél fontos arra is figyelni, hogy megfelelő tánctér álljon rendelkezésre; a túl nagy éppen olyan rossz, mint a túl kicsi méret. Ami mostanában pedig egyre jellemzőbb, hogy a Pár nem szeretne klasszikus főasztalnál ülni, de szeretnék, ha mégis kiemelt, központi helyen foglalnának helyet. A végső létszám és a pontos igények ismeretében minden esetben közösen alakítjuk ki a legideálisabb megoldást.”

Fotó: Török-Bognár Reni
Fotó: Török-Bognár Reni
Fotó: Török-Bognár Reni
Fotó: Török-Bognár Reni
Fotó: Török-Bognár Reni
Fotó: Török-Bognár Reni
Fotó: Török-Bognár Reni
Fotó: Török-Bognár Reni

További információt és képeket a helyszínről ITT találhattok:

Vissza